Verkkokaupan (liput.wallen.fi) varaus- ja peruutusehdot

Päivitetty 21.11.2024

Wallen Hovi Oy (myöhemmin järjestäjä) noudattaa seuraavia varaus- ja peruutusehtoja myydessään majoituspalveluita (karavaanivaraukset) ja lippuja. Nämä varausehdot tulevat kumpaakin osapuolta sitoviksi, kun asiakas on ostotilanteessa hyväksynyt varaus- ja peruutusehdot ja viimeistellyt ostotapahtuman.

 

VARAAMINEN- Karavaanipaikat, Iskelmäviikko

Varauksen tehtyään asiakas saa lipun, josta löytyy varauksen hinta ja ajankohta. Varauksen voi tehdä minimissään kahdelle vuorokaudelle, ja varaus maksetaan kokonaisuudessaan varaustilanteessa. Varauksen summa vastaa majoituksen kestoa.

 

Varaajan tulee olla täysi-ikäinen. Ilman huoltajaa majoittuvilta alaikäisiltä vaaditaan huoltajan kirjallinen sitoumus, joka toimitetaan järjestäjälle vähintään 14 päivää ennen majoituksen alkua. Alle 16-vuotias ei voi majoittua karavaanialueella ilman huoltajaa/valvojaa.

 

Verkkokaupan hinnat voivat vaihdella vapaana olevan kapasiteetin ja ajankohdan mukaan. Verkkokaupassa voidaan käyttää erillisiä kampanjakohtaisia peruutusehtoja, jotka mainitaan kyseisen tarjouksen tiedoissa. Hinnat voivat myös poiketa asiakaspalvelun puhelimitse antamista, tai paikan päällä voimassa olevista hinnoista.

 

Yllä mainittujen ehtojen noudattamatta jättäminen johtaa varauksen peruuntumiseen.

 

PERUUTUKSET

Peruutukset ja muutokset tulee tehdä aina kirjallisesti sähköpostilla asiakaspalvelun aukioloaikoina (arkisin klo 10-16). Peruutus katsotaan tapahtuneeksi sillä hetkellä, jolloin tieto peruutuksesta on saapunut asiakaspalveluun. Sähköpostiosoite: booking@wallen.fi

 

  • Asiakkaan tulee saapua varaamalleen karavaanipaikalle viimeistään klo 21 saapumispäivänä. Tämän jälkeen paikka vapautetaan muiden käyttöön.
  • Järjestäjä ei palauta varaus- tai lippuostojen maksuja peruutuksen yhteydessä. Järjestäjä kehottaa matkustajaa ottamaan peruuntumisen varalle matkavakuutuksen peruutusturvalla.
  • Järjestäjä ei korvaa asiakkaalle peruutuksesta aiheutuneita kuluja.
  • Laskutusasiakkaat: Mikäli varausta koskevia suorituksia ei asiakkaan toimesta ole maksettu eräpäivään mennessä, varaus peruuntuu automaattisesti.
  • Ryhmillä voi olla poikkeavia ehtoja, jotka mainitaan ryhmävaraustilanteessa erikseen.

 

 

 

Ulkoisista tekijöistä johtuva peruminen, ylivoimainen este (Force Majeure):

Mikäli jokin kummastakin osapuolesta riippumaton syy estää palvelun normaalin tuottamisen, tai käyttämisen, voidaan varaus Force Majeure- lausekkeeseen vedoten perua. Ensisijaisesti tehdyt varaukset siirretään uuteen ajankohtaan. Asiakkaalla on mahdollisuus tällaisessa tilanteessa hakea hyvitystä, josta vähennetään toimistokulujen osuus ( 10 €).

 

^^Force Majeure tilanteeksi luetaan vakavat luonnonilmiöt (hirmumyrsky, maanjäristys jne.) kapina/ mellakka, sota, sekä suorituksen estävä viranomaisen toimi. Epidemia ja pandemia luetaan myös näihin ylivoimaisiin esteisiin silloin, kun viranomaistaho estää tapahtuman järjestämisen epidemian/pandemian vuoksi.

 

Pidätämme oikeuden hintojen muutoksiin.

 

 

LIPPUOSTOT

Lippuosto on sitova, eikä järjestäjä palauta maksuja peruutuksen yhteydessä. Tapahtuman siirtyessä ostetut liput siirtyvät suoraan uuteen ajankohtaan. Palautusta voi hakea vain perutun tapahtuman lipuista tai Force Majeure- tilanteessa ^^.

 

Tapahtumien peruuntuessa/siirtyessä toiseen ajankohtaan järjestäjä ei palauta Kilpailu- ja kuluttajaviraston ohjeistuksen mukaan oston yhteydessä mahdollisesti perittyjä palvelu-/tilaus- tai toimitusmaksuja. Yksittäisen lipun palautuskulu on 10 € ja se peritään palautettavasta summasta.

 

OLESKELU LEIRINTÄALUEELLA JA TAPAHTUMA- ALUEILLA

Kiuruveden Iskelmäviikon leirintäalue on asiakkaiden käytettävissä saapumispäivästä alkaen seuraavasti: 

  • Asuntovaunujen ja asuntoautojen pysäköintipaikat klo 12.30 alkaen tulopäivänä
  • Leirintäalueelta poistuminen klo 12.00 mennessä lähtöpäivänä

 

Leirintäalue ei ole enää käytössä tapahtuman jälkeen, joten alue tyhjentyy viimeistään tapahtuman viimeisenä päivänä (sunnuntaina). Asiakas on velvollinen korvaamaan järjestäjän omaisuudelle aiheutuneet vahingot (ylimääräiset siivous- tai korjauskulut, rikkoutuneet välineet ja laitteet) kustannusten mukaisesti.

 

Mikäli asiakas aiheuttaa häiriötä tai vaaraa alueella henkilökunnalle, tai alueen muille asiakkaille, on järjestäjällä oikeus yhden huomautuksen jälkeen poistaa asiakas välittömästi alueelta. Kaikista häiriöistä aiheutuneet toimenpiteet ja kulut laskutetaan asiakkaalta todellisten kertyneiden kustannusten mukaan.

 

 

TUPAKOINTI

Tupakointi on sallittu tapahtumakohtaisesti vain erikseen merkityillä alueilla.

Leirintäalueella tupakointi on kielletty yleisissä sisätiloissa (uimahalli, liikuntahalli, muut sisätilat). Luvattomasta sisällä tupakoinnista veloitetaan 50 € ja todelliset aiheutuneet kulut. Jokaisella on velvollisuus siivota omat tupakkajätteensä.

 

LEMMIKIT; Leirintäalue ja IskelmäAreena

Asiakas saa halutessaan ottaa lemmikin mukaansa leirintäalueelle. Vastuu lemmikin hoidosta ja hyvinvoinnista on aina asiakkaalla itsellään, ja lemmikkiä mukaan ottaessa kannattaa huomioida mahdollisesti kuuma sää, tapahtuma- alueen kova musiikki ja ihmispaljous. Koiran voi tuoda IskelmäAreenalle halutessaan esimerkiksi päiväohjelman aikaan.

 

Wallen Hovin myyntipalvelu ei vastaa luvattomasta tupakoinnista tai eläinpölystä aiheutuneista allergia tms. ongelmista asiakkaille.

 

LEMMIKIT; Hotelli Peltohovin yökerho, Lapinlahden juusto- ja viinijuhlat sekä Helmen Venetsialaiset

Lemmikkejä ei voi tuoda edellä mainittuihin tapahtumiin lainkaan. Tarkemmat tiedot näistä tapahtumista tapahtumien omilla verkkosivuilla.

 

HENKILÖMÄÄRÄ; Leirintäalue

Vaunupaikkaa/Asuntoautopaikkaa ei saa käyttää useampi henkilö, kuin mitä majoituskohteen kuvauksessa on enimmäishenkilömäärästä mainittu tai mitä lomakohteesta löytyvään paloturvallisuusohjeeseen on enimmäishenkilömääräksi määritetty. Viimeistään tulopäivänä tulee ilmoittaa, mikäli varauksen henkilömäärä muuttuu. 

 

HUOMAUTUKSET JA REKLAMAATIOT

Kaikki huomautukset on ilmoitettava välittömästi suoraan järjestäjän myyntipalveluun tai henkilökunnalle paikan päällä. Mikäli asiaan ei tule korjausta, on kirjalliset korvausvaatimukset tehtävä 30 vrk:n kuluessa.